Helpdesk voor evenement organiseren in Súdwest-Fryslân

Uitnodiging Evenementenhelpdesk

Gepubliceerd op in Nieuws.

Het jaar 2024 is begonnen en dat betekent weer een jaar vol met mooie evenementen. Bij het organiseren van evenementen komt veel op de organisaties af. Een onderdeel van de organisatie is een complete vergunningsaanvraag bij de gemeente.

Tijdens de bijeenkomsten van afgelopen jaar kwam naar voren dat er behoefte is aan hulp vanuit de gemeente bij de vergunningsaanvraag. Je kunt hierbij denken aan het opstellen van het draaiboek, een veiligheidsplan of het maken van de tekeningen.

Om aan deze vraag tegemoet te komen, organiseren we in de maanden februari en maart een helpdesk op diverse locaties in de gemeente.

Data en locaties helpdesk

  • Dinsdag 13 februari en 12 maart bij MFC Maggenheim in Makkum;
  • Maandag 19 februari bij de Tiid in Bolsward;
  • Dinsdag 27 februari en 26 maart bij De Klink in Koudum;
  • Donderdag 7 maart bij Bestjoershûs in Sneek;
  • Maandag 18 maart bij It Heechhûs in Heeg

Deze spreekuren zijn van 17.00 - 20.00 uur.
Om ervoor te zorgen dat we voldoende tijd hebben om je te helpen kun je via onze website een locatie en tijdsblok reserveren.

Reserveer een tijdsblok voor de helpdesk

"We heten je van harte welkom!"

Evenement Workum Strontrace